Wednesday, March 01, 2006

Hadiah Buat Remaja- Novel Motivasi

Selamat Datang ke blog Mutiara Buat Remaja

Setiap hari saya sudah mula menulis selepas mendapat bimbingan dari mentor tersayang, Sifu PTS Puan Ainon Mohd. Dan saya berasa gembira kerana usaha saya kini sudah menjadi REALITI..Buku-buku yang saya fokuskan adalah mengenai remaja. Novel-novel motivasi mengisahkan bahawa setiap orang mempunyai kelebihan tersendiri. Walaupun rintangan dan dugaan melanda, namun setiap insan berpeluang mengharungi hidup dan mendapat kedudukan yang lebih baik.

4 comments:

Puan Ainon Mohd. said...

Emmmmm.... pandai puji sifu sendiri! Ini yang saya suka ni....

Unknown said...

Tahniah! LEpas ni boleh ajar Kak Nik pulak, Dia pernah kata nak buat blog. Berjaya juga saya menjadi orang kedua memberi komen. He he he...

ok said...

Kena buat buku blog maniac...bagaimana mengubah template dan sebagainya lepas ni.

Tahniah sebab dah ada banyak buku...

Fuad Latip
http://www.myorionet.com

Puan Ainon Mohd. said...

Ni apa hal ak diupdate blog ni? Tuan rumah dah pindah Kuantan? Takkan Kuktem tak ada internet pulak!